Deltopia

Jag tar nu en paus från plugget och bloggar lite istället, man ska ju inte slita ut sig allt för mycket, hehe.

Nämen alltså, jag och Anna åkte på ett festival eller någon liknande som heter Deltopia förra helgen. Den ägde rum på det kända partystället Isla Vista här i Santa Barbara och det var ootroooligt med folk där måste jag säga. Festen började klockan 10 på morgonen, och eftersom det var ett "strandparty" trots att det var på gatan för att poliserna hade spärrat av stranden så gick i princip alla omkring i badkläder. Inte jag och Anna dock, vi var anständiga! Kul var det i varje fall, det kändes extremt amerikanskt, man fick uppleva ett riktigt college liv :)
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0