Familjebesök

Under min familjs vistelse här har vi gjort lite olika saker. Det roligaste var nog att få visa dem runt hur jag bor, min skola, staden och stranden. De hade nog lika svårt att tro att jag verkligen bodde så fint som jag själv när jag först flyttade hit. 
När vi varit runt på skolan så gick vi ut till piren och tog en lunch, festade till det lite med en krabba och krabbsmörgåsar. Gott var det! En annan dag tog vi oss till Camarilla och shoppade, och på tisdagen innan de begav sig upp till San Fransisco så åkte vi till Red Wood, vägen dit var super fint och vi stannade på många ställen för att se den fina utsikten över havet. Sälar fick vi också se, ungefär 500 stycken som låg och stekte i solen och typ rååmade. Fascinerande djur.
Det känns tråkigt att de har åkt nu, men det är bara två månder tills jag är hemma igen så det är inte så farligt.
Hejsvejs!







Kommentarer
Postat av: Lisa

så himla mysigt!! och djuren OMG

2013-04-05 @ 17:42:39
URL: http://lisaborjegren.blo.gg
Postat av: Lisa

OCH jag saknar dig mer och mer nu!!! kom hem!

2013-04-05 @ 17:42:59
URL: http://lisaborjegren.blo.gg
Postat av: monica

Vilka fina bilder. Din familj måste vara mycket nöjd med sin duktiga guide och allt De fått uppleva.
Ta till vara på den tid Du har kvar, snart är det juni och Du är hemma igen.
Kram till Er alla tre från Monica

2013-04-06 @ 19:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0