Whale-wathing och födelsedagsfirande.

I helgen var vi på Whale-wathing igen, eftersom vi inte fick se några valar förra gången så fick vi en biljett var att använda någon annan gång. Vi har fått höra att chansen är extra stor att vi se valar nu i April så vi passade på. Gråvalar stod på schemat så vi blev lite informerad om hur dom lever och fungerar innan vi gav oss av. Vi fick i allafall se de där valarna den här gången, men jag måste säga att delfiner är mycket häftigare och roliga att titta på!
 
I Lördagskväll gick vi ut och åt på Enterprice Fish Company som ett litet firande att Hanna fyllt 20. Hennes kompis från Uppsala var också här så det var väldigt trevligt. Helgen har gått extremt fort och imorgon är det skola igen. Jag och Per har nu lyckats med att söka utbildning för hösten och Natur 2 som behövs för våra andra utbildningar så det känns bra. Nu ska jag fortsätta med min läxa. Hoppas ni har det bra där hemma, nu är det bara 50 dagar tills vi är hemma igen!
 

Kommentarer
Postat av: carina nordin

Snyggt jobbat! Fina porträttbilder! Fiskarna är för läckra. Får lust att dyka när jag ser bilderna.

2013-04-14 @ 23:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0