ALLA HJÄRTANS DAG

Hejsan hoppsan. Som ni både ser på rubriken och på första bilden så har det varit alla hjärtans dag. Affärerna är verkligen ÖVERfulla med ballonger, bakverk, choklad, nallar och godis inför den speciella dagen. USA tar det till en helt ny nivå alltså. Dagen har varit riktigt mysig, jag började den men min enda lektion i Personal Health Women, när jag kom hem så blev jag överraskad av rosor choklad och godis som låg och väntade på sängen, Per kan vara riktigt romantisk ibland! Jag och Perran gjorde i ordning oss ganska snabbt efter jag kommit hem för att gå och äta på ett ställe som heter EURIKA. Där åt jag nog den godaste hamburgaren med potatisstrips jag någonsin smakat. Efter det blev den glass på B&J store och avslutade kvällen med filmen "The Impossible" på bio. Nu har vi långhelg på fyra dagar för att det är någon president som fyller år på måndag (eller nått, ingen har riktigt koll). Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Åsa S

Stolt jag blir över min romantiska son:)
Det låter som om ni trivs bra i Santa Barbara, det känns bra.
Va rädda om er, kramizz

2013-02-15 @ 22:17:35
Postat av: Kikki.

Åh vad gulliga han är! och vad gott det såg ut:D Det är så kul att se att ni har det bra. Saknar dig!

2013-02-18 @ 08:58:01
Postat av: Paps

Duktig'en pajk du ha funne, hörrde du! Men så är du en go jänta a'!
Pussokram på er!!

2013-02-19 @ 20:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0