DIVERSE

Idag är det lördag och har verkligen varit en slapp dag. Jag och Per tränade igårkväll så vi sov till 11 imorse, på dagen har jag och Hanna har legat lite på stranden och pluggat lite tills det började blåsa så mycket att vi fick avbryta och gå hem. Förutom lite läxläsning har jag bara slappat och sett avsnitt från olika serier och tagit det lugnt tills jag och mina rumskompisar + en som heter Bella hade våran lördagsmiddag som vi gjort till en tradition. Denna vecka gjorde Elvira mat och det blev egen gjorda hamburgare med diverse pålägg, riktigt gott! Som ni ser på första bilden så har jag gjort en kalender, tiden går så fort så det är skönt att få kolla upp och se hur mycket man har kvar och hur man ska planera sin tid. Jag har också köpt en ny bikini från Asos.com, är så himla nöjd för den är så fin och den sitter superbra. Snart kommer den riktigt till användning, i mars ska det bli riktigt varmt igen, då gäller det! Nu ska jag till lägenheten mitt emot och ha en liten mysig vinkväll men några kompisar.

Kommentarer
Postat av: Lisa

så du beställde deeeeen! så fiiiiin!

2013-02-24 @ 14:23:07
URL: http://lisaborjegren.blo.gg
Postat av: Kikki.

Riktigt fin bikini! Vad mysigt ni verkar ha. Blir nästan lite avsis. Speciellt också när jag hör vilket väder ni har.:D

2013-02-25 @ 09:14:26
Postat av: carina nordin

Den bikinin blir fin på dig!

2013-02-26 @ 20:35:31
Postat av: Anonym

Bra ordning och tidsplanering du verkar ha. Det är nog så man tar vara på tiden allra bäst.
KRAAM!
Mor

2013-02-26 @ 20:39:07
Postat av: Paps

Ses på beachen, packa bikinin, snart kommer viiiiii!!!!!!!!!

2013-03-01 @ 18:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0