FINBESÖK FRÅN IOWA

Första skolveckan har passerat och jag haft långhelg på tre dagar. Att vara ledig alla fredagar gör så mycket! Det har varit fint väder och varit en jättetrevlig helg, jag har nämligen haft besök. Lovisa som är en gammal vän och klasskompis till mig kom och hälsade på över hela helgen, hon tog ett uppehåll från sitt Au-pairande i Iowa och håller på att resa igenom Californien och passade på att komma förbi mig. Vi har gjort allt möjligt roligt, jag visade henne skolan, stranden, statestreet osv. Lovisa blev lite galen och daggade sig på vristen, sen så gick vi på en dansföreställning och så åt jag Per och Lovisa på California Pizza och mös. Vi lyckades till och med klippa oss och köpa matchande tröjor, det va riktigt kul att se henne efter ett halvår. Nu är hon iväg igen för att spendera några dagar i LA, jag längtar till när jag också får åka dit vilket kan blir ganska snart. Planerna för idag är att tvätta, tvätta tvätta tvätta. Har nästan inga kläder att ta på mig för att allt är i smutsen. Jag ska också städa mitt rum och göra lite läxa som jag fått i Marknadsföring. Ikväll ryktas det om att vi ska grilla hamburgare, det är jag riktigt taggad på.

Kommentarer
Postat av: Åsa S

Fina bilder!
Maten ser så god ut på sista bilden;)
Det är roligt att du bjuder oss på lite bilder så vi ser att ni ser ut som vanligt och att ni mår bra. Kramizz

2013-02-03 @ 19:58:19
Postat av: carina nordin

Lovisa på besök! Så roligt att se att ni träffas där borta, over the see!

2013-02-04 @ 19:04:11
Postat av: Kikk.

Puss på dig finsyrran! DU saknades verkligen idag. Kul att se att du har det bra iaf. Hälsa och lycka till med tvätten;) Kram

2013-02-04 @ 19:48:42
Postat av: Sven-Olof Nordin

Vad kul det låter med Lovisas besök. Fina bilder. Igår fick vi 3 dm
Nysnö o det är bara början av februari. Ser fram mot att träffa dig om 7 veckor och känna varm sand mellan tårna.
/Paps

2013-02-06 @ 07:25:39
Postat av: monica

Fint att läsa Din blogg och se Dina fina bilder.
Att få besök efter bara några veckor,vilket flax och snart kommer Din familj också.Va´mysigt.
Roligt för Er alla.
Kramar från Monica.
Vill Du förmedla kramar även till Per och Viktor.

Svar: Va roligt att du läser den Monica! Ja det va roligt att se ett bekant ansikte, och det ska bli riktigt kul att få träffa familjen så man får visa dem omkring! Nu ska jag upp till killarna och äta frukost, då ska jag förmedla dina kramar!
Hoppas du har det bra, kram Sara
Sara

2013-02-08 @ 17:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0