PERS FÖDELSEDAG

Inför Pers födelsedag så tänkte jag att jag skulle försöka mig på att göra en semmeltårta. Eftersom vi inte fick eller kunde köpa eller göra några på fettisdagen och eftersom per totalälskar semlor så tyckte jag det kunde bli perfekt. Själva bullen gjorde jag kvällen innan eftersom den tar längst tid att göra. Morgonen därpå så gick jag upp innan Per vaknade och gjorde i ordning mandelmassan och grädden. Resultatet blev riktigt gott måste jag säga! Per fick olika tröjor av min familj och fick av mig biljetter till Volbeat som spelar i LA i Mars. Han blev riktigt överraskad av det, det va inte något han hade förväntat sig så det va jättekul!
För övrigt har dagen spenderats på stranden och vid poolen, vi var också ett gäng som gick och åt på Denny's i Pers ära. Kvällen avslutades med att träffa människor som kom förbi lägenheten till vi for till IV, ett stort studentområde i Santa Barbara. Nu ska jag upp och äta frukost, och sen blir det nog stranden hela dagen för det är toppenväder :)

Kommentarer
Postat av: carina nordin

det där ser skönt ut!

2013-02-16 @ 22:31:29
Postat av: carina nordin

Semmelbullen ser prima ut! Mums!

2013-02-16 @ 22:32:27
Postat av: monica

Mycket lyckad semmeltårta. Du skulle kunna satsa på karriär som konditor.Vilken underbar födelsedag Per fick, tack vare Dig och övriga vänner.Tur med vädret hade Ni också.
Kramar till Er alla tre (som är mina),en extra till f.d. födelsedagsbarnet.Monica

2013-02-17 @ 20:28:36
Postat av: Kikki.

Vilken tjej han har. Såg riktigt bra ut.:) Hoppas har gillade presenten!:)

2013-02-18 @ 08:59:03
Postat av: Åsa S

Jag håller med Kikki, vilken snäll flickvän.
Men det visste vi ju redan.
Det ser ut som om ni har bra väder, man blir lite avundsjuk:)
kramizz

2013-02-18 @ 13:14:18
Postat av: Anonym

Ser smarrigt ut! Går det att frysa in om blev nåt över? Skulle smaka om en dryg månad;)
Paps

2013-02-19 @ 20:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback