I DAGSLÄGET

Hallådär! idag känner jag mig lite risig, vår lägenhet har nämligen varit en sjukstuga de senaste två veckorna pga influensan som går lös i USA. Alla tre tjejerna har haft den i stort sett men jag har klarat mig! I förrgårnatt dock så kände jag hur jag börja känna mig varm och hängig, och det var också den dagen jag först dansat jazz på skolan, sedan haft ett styrkepass med tjejerna och efter det gått på yoga. Det var som byggt för att en förkylning skulle bryta ut. Idag har jag ont i halsen och känner mig lite febrig, som tur är har jag inte (än) den brutala hostan som alla drabbade haft.. Men trots förkylning så ville jag ändå ut och röra på mig så jag följde med lägenhetskamraterna till "State" och Ralphs för allt handla diverse saker! Vi tog en paus på Starbucks där jag tog mig en slags isig vanilj milkshake.
Det blir väldigt mycket matbilder idag, vet inte om det beror på att jag är hungrig medan jag skriver detta inlägg eller om det bara är det att vi äter mycket hela tiden. Vi äääälskar mat i lägenhet 59, haha! Fast vi äter riktigt fräsch mat, Madelene är som en hälsoguru och har varigt väldigt bra inflytande på oss andra. Idag på Ralphs så inhandlade jag tex mandelmjölk, sparris, grönsaker och frukter, kött och jordgubbar och annat, tror jag experimentera ihop nån slags soppa ikväll! Första bilden visar min absoluta favoritfrukost! Äggmacka och en bärsmoothie!
Tack snälla mamma för paketet med choklad, godis, kläder och diverse som levererades av brevbäraren här om dagen, det uppskattas verkligen (av många)! Nu ska jag spela kort med Jennifer (min rumskompis) och Bella. Ikväll blir det en lugnt kväll med film uppe i 158an. Hörs, hej!
BTW, imorse haglade det så in i bomben, det susade ner i en fet skur. Trodde det va påväg att bli nån slags naturkatastrof men som tur va höll det bara i sig i 5 minuter. Det va rätt så häftigt!

Kommentarer
Postat av: Frida

va bra att kaviaren klarade sig;)

Svar: Haha ja Frida det va tur!! Det va nästan den jag blev mest glad för :)
Sara

2013-02-09 @ 13:44:01
Postat av: Paps

Vi kanske skulle ha skickat med lite PM-produkter i förkylningstider;).
Har dom inge cellskydd där?
Krya on you, eller what you say over där.
Paps

Svar: Jag tänkte faktiskt på PM här om dagen, det skulle faktiskt inte vara så dumt måste jag erkänna! Men jag mår bättre idag, inget halsont! Jag ska "get well" som dom säger här ;)Kram!
Sara

2013-02-09 @ 15:47:39
Postat av: Kikki.

Haha, Fridas kommentar alltså... Men usch, hoppas du inte blir sjuk. Du får sova mycket. Din frukost som supergod ut! Saknar dig! Kraaam

2013-02-09 @ 18:56:06
Postat av: carinanordin

Sara! Spara godiset och minska rejält på sockret, för bakterier älskar socker.Pressa citroner och krossa vitlök på en macka. Likaså dryck utan socker. Alltså, håll dig sur! Kram och sköt om dig. Vila och du, träna inte så mycket på en dag. Längtar efter att prata med dig på skype.
Kram
Mamma

2013-02-10 @ 07:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback