De första dagarna..

Hotellet vi bodde på de två första nätterna var en bit från La Brezza där vi bor nu, så vi tog promenader längst stranden varje dag för att hälsa på och umgås med Pers rumskompisar och andra människor på Brezza. Per överraskade mig med en försenad födelsedagspresent/julklapp som visade sig vara en cykel! Så himla bra present, det kommer vara så användbar. Tyvärr så hann vi bara cykla tillsammans en gång tills Pers cykel för andra gången blev stulen.. Så jag säger tack tack tack så mycket till Johan och Isabell för låset till min cykel, det behövs verkligen.
Per har också visat och lärt mig mycket om matlagning sedan jag kom hit, jag har fått testa proteinpannkakor som innehåller sötpotatis, proteinpulver och allt möjligt. Supergoda faktiskt! Fick lite dåligt självförtroende när det gäller mina egna matlagningskunskaper, men jag lär mig väl med tiden. Nu ska jag och perran fara och träna. hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Lisa

jaaaaaaa bilder!!! och bra bloggat, heja heja!

2013-01-24 @ 18:00:14
URL: http://lisaborjegren.blo.gg
Postat av: Kikki.

Kul med massa bilder! Det gillas. :)

2013-01-25 @ 19:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback