ROUND TOUR OCH ANNAT


Idag var vår första skoldag. Jag klev upp ca 07:30 för att vara i god tid till första lektionen som var teater, den höll dock bara på i ungefär tjugo minuter för att läraren var borta av någon anledning. Efter det hade jag planerat att crascha "Vocal Techniques 2" för att den var full när jag väl skulle registrera. Det var inga som helst problem utan alla som kom på första lektionen fick vara med! Det verkar vara en super rolig kurs för det dom siktar mest på är att låta alla göra så många uppträdanden som man hinner med och man får välja sina egna låtar!
Som sista lektion för dagen kl 15:55 var det Jazzdans. Vi pratade mest bara om grunderna idag, men på onsdag så ska vi börja dansa på allvar! Det enda jag är lite nervös över är att det är en "intermediate class" vilket betyder att de kör på en liten svårare nivå. Jag som aldrig har dansat förut känner lite press, men det ska nog gå bra! Imorgon är det först General Psychologi som gäller och efter det Personal Health: Women. Jag gillar mitt schema starkt och det känns riktigt bra att jag får vara ledig på fredagar också.
Nu kommer lite bilder på Campus och lägenheten vi bor i. Den legendariska trappan som ni ser på första bilden är den man jobbar sig uppför varje morgon, riktigt uppiggande. Hon som sitter i soffan heter Elvira och är en av mina roomies! Jag börjar bli lite hungrig så ska nog göra nån slags middag, kanske ska jag springa upp till Per (som bor i lägenheten snett ovanför mig) och fråga om vi kan laga ihop nått tillsammans, Ibland får vi för oss att göra det! Om ni som läser har några förslag eller önskemål på vad ni vill se i bloggen så är det bara att säga till! :)

Kommentarer
Postat av: Kikki.

Åh vad spännande! Schemat låter jätteroligt och som att det kommer att passa dig perfekt. Dansen är jag inte orolig över att du kommer fixa. Fina bilder och jag är liite avundsjuk på vädret! ;)

2013-01-29 @ 09:05:44
Postat av: Åsa S

Vilken fin och städad lägenhet ni har.
Det ser ut som om du trivs i soffan;)
Jag hoppas att ni har det bra och att ni är rädda om er.
Kramizz

2013-01-30 @ 18:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback