day 5 - Phoenix

Efter att vi spenderat halva dagen i Gran Canyon så åkte vi till Phoenix. Vi bestämde ganska snabbt att vara över två nätter för att staden var så vacker och framför allt varm! Jag har tjatat väldigt länge på att jag vill spela minigolf så Per hittade en slags park där man kunde spela golf, åka gokart och massa annat som vi åkte till. Vi tävlade också i nått som hette "Waterwars" där man stod en bur 15 meter från varandra med en stor slangbella som man slungade iväg vattenballong mot varandra med. Per blev dyngsur, jag blev.. lite blöt. Jag vann. Per vann ganska hårt i minigolf dock..
När vi åt middag på Wendys så fick vi ett tips om ett jättstort shoppingcenter som tydligen var superpopulärt i Pheonix som bara låg nån kilometer från där vi bodde, så på kvällen bar det av dit. Vi köpte inte så mycket kläder, men jag kunde inte stå emot att köpa en karameliserat äpple som jag alltid har velat pröva.
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

HUR SMAKADE ÄPPLET? JAG VILL VETA!! + snygg du är

2013-03-31 @ 18:42:13
URL: http://lisaborjegren.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0