flytt och rundtur

Det har skett en förändring i ett par lägenheter här på La Brezza. Jag som tidigare bott i lägenhet 59 har flyttat in till lägenhet 41 med Hanna och Anna som ni sett i mina tidigare bilder. Smått tråkigt att inte bo med Elvira och Jennifer längre men det ska bli superkul att bo med Hanna och Anna som jag blivit väldigt tight med!
Jag har nu spenderat min första natt i mitt alldeless egna rum med dubbel säng och stormtrivs. Vi handlade lite inredningsgrejer idag på 99 cent store som ljus, ramar för bilder och blommor så nu har vi riktigt fint här. Ni får en liten rundtur för att få se hur det ser ut. :)
Tackar ännu en gång Hanna för bilderna som alltid blir så mycket finare än mina!


Kommentarer
Postat av: Åsa S

Mycket fin lägenhet, hoppas att du kommer att trivas.
Kramizz

2013-03-19 @ 14:39:06
Postat av: monica

Håller med föregående skrivare. Kram Monica

2013-03-19 @ 18:57:41
Postat av: Kikki.

Mycket fint! Blir så glad av att se att du har det så bra. Men jag saknar dig dundermycket ska du veta!

2013-03-19 @ 19:33:38
Postat av: Paps

Fint ni fått det, och du har lagt beslag på dubbelsängen. Bra jobbat!

2013-03-20 @ 14:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0