Regniga dagar i SB

Idag har det varit en sånt där typisk svensk regnig sommardag och man har helst bara velat spendera den inomhus. Men förutom att dagen har varit grå och regnig så har den varit riktigt bra! Jag och en som heter Emilia som går i samma Vocal Techniques 2 kurs framförde en låt för alla idag, "Ett herrans underverk" från musikalen Kristina från Duvemåla. (Hör du Simone! Om du nu läser bloggen haha.) Det gick superbra och jag tycker vi sjunger så fint ihop så det va roligt. Jag hade också Jazzdans som jag i början av terminen va skeptisk på för att det är en medel kurs och jag har ju aldrig riktigt dansat i hela mitt liv, men på lektionen gick vi igenom en dans som vi övat ett tag nu och jag fixade hela koreografin! 


Här förklarar vi för alla amerikaner vad låten handlar om eftersom den är på svenska. Det är superkul för vi är kanske 45 stycken i vår klass, och vi är säker 15 st som är från Sverige. Vi svenskar invarderar verkligen SB
Jag är inne i en Glee period så jag sätter alltid på serien när jag ska äta efter skolan, så himla bra grejer!
Ikväll ska jag nog bara springa upp till Per och slöa hela kvällen. 

Kommentarer
Postat av: Lisa

GLEE!!!!!

2013-03-07 @ 22:02:05
URL: http://lisaborjegren.blo.gg
Postat av: Kikki.

Kul att höra att det går bra på dansen nu också. Jag visste att du skulle klara det! :) Kram

2013-03-08 @ 09:47:17
Postat av: carinanordin

..hur stolt blir inte mamma av att läsa det här då!
KRAAAM
Hälsa Per så mycket!

2013-03-09 @ 19:43:44
Postat av: Paps

Va skönt att det gick bra o att ni är nöjda med framträdande. Skulle vara kul att fått vara där. Spelades det in av någon?
Två veckor kvar.........

2013-03-11 @ 08:09:28
Postat av: simoneskitpåre

ÅH SARA!
fy va roligt med ett herrans underverk, jag körde den med en tjej här i göteborg med. det var först lite skumt, kändes som om jag var otrogen mot dig men nu när du gjort samma sak är det fair play;)

blir så himla stolt över dig att det går bra med dansen! du måste berätta mer hur det går, började sakna dig megamycket nu. okej här är en plan: lägg till simoneglud på skype och sen kör vi!

puss och kram och hälsa mansgrisen per!
saknar er:)

2013-03-31 @ 12:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0