SPRINGBREAK - roadtrip

Nu har jag haft min sista lektion innan springbreak och snart ska jag och Per bege oss på våran planerade roadtrip! Jag har packat allt jag behöver så vi åker om bara någon minut, första stoppet blir Las Vegas som vi ska spendera en natt i. Vi är borta en vecka men jag ska försöka göra nått inlägg på bloggen på något av våra stopp, kanske när vi är i Salt Lake City ;) Tills vidare så får ni ha det bra allihop så hörs vi inom kort!
Tog denna bild bara för att den är så solig och härlig.
Och jag måste passa på att tacka Lisa som så snällt hjälpte mig med min header, hade aldrig kunnat gjort det själv. Tacktack!
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Puss!! Ha så kul!

2013-03-22 @ 01:19:33
URL: http://lisaborjegren.blo.gg
Postat av: Åsa S

Trevlig resa, var rädda om er. Ha roligt:)
Kör försiktigt älskade son.
kramizz

2013-03-22 @ 18:04:50
Postat av: Frida

Öj du glömde säga va du ska gö sen!//// FRidA

2013-03-22 @ 21:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0