Tisdag 12/3

Den här veckan är riktigt fullspäckad. I måndags hade jag mitt första midterm i marketing, det gick riktigt bra faktiskt! Igår så blev jag överraskad med blommor för det var min och Pers 2 års dag, vi hann inte fira så mycket för vi hade båda två skola hela dagen och kvällslektioner så vi ska hitta på något på torsdag istället. Igår så blev Pers brors barn Ines 1 år gammal också, hurrahurra!
Idag så har jag haft en lång dag i skolan och pluggar för fullt till mitt andra midterm som är i Personal Health Women, förhoppningsvis så kommer det gå vägen det också. 
 
På fredag så ska jag Per, Viktor, Storken, och Bella bila till LA för att vi ska på Volbeat(!!!) på house of blues, Preeetty neat! Sedan på lördagen som kommer Hanna och Stephani och joinar när vi ska på Universial Studios. Jag längtar som tusan.
 
 

Kommentarer
Postat av: monica

Vilken fin bukett. Per han kan han! Tänkte genom Dig gratulera Per till hans amerikanska körkort.
En riktigt härlig musikupplevelse önskar jag Er. Kramar från Monica

2013-03-14 @ 10:17:17
Postat av: Syrran.

Grattis till er! och vad fin bukett du fick! :D Lycka till med alla tentor och ha så kul i LA. Kramar

2013-03-15 @ 09:35:04
Postat av: carina nordin

Jättefina blommor och så roligt att få! Gratta Per från oss och snart så, snart ...!

2013-03-17 @ 19:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0