VOLBEAT, Hollywood, New Port, Malibu beach

Denna helgen har varigt såååå härlig. Den började med shopping med kära Hanna, plaggen ser ni på första bilden. Ungefär kl ett på fredag förmiddag så bar det iväg till LA för mig Per, Bella, Storken och Viktor. Vi kom fram till vårt hotel vid ca tre tiden, packade upp och gick direkt till "walk of fame" som var debut för mig medan de andra redan varigt där ett flertal gånger. Efter det gjorde vi i ordning oss för konsert som höll till på House of blues, innan det åt vi på "Rainbow bar", ett riktigt coolt ställe där många kända artister och band hållt till.
Volbeat (bandet som vi kollade på) var jättebra, det va min första konsert jag varit på och de va också bland den fetaste upplevelsen jag haft. Vi däckade nästan av trötthet väl tillbaka på hotellet.
Morgonen därpå så tog vi bilen upp till Hollywood-skylten och tog några bilder, efter det lämnade vi av grabbarna i stan och så åkte jag Per och Bella vidare på en liten roadtrip bort mot New Port Beach, Venice och Malibu beach! Vi fick se väldans mycket och jag fick köpt ett par skor också. Nu är jag hemma igen och kommer nog gå och lägga mig ganska omgående. Godnatt på er!
 
Hotelrummet!
Bästa grabben
Rainbow bar
Volbeat på House of Blues
Nya standarN
Bland alla de här stränderna så fanns de mest lyxiga huset jag sett, om man bott här alltså..
Bästa croucen på läääänge!

Kommentarer
Postat av: monica

Tack för de fina bilder som ger oss, här i det kalla hemlandet,möjligheter att följa Er underbara helg. Förståndigt att Ni passar på att roa Er och skaffar Er fina minnen.
Monica

2013-03-17 @ 09:39:47
Postat av: Kikki.

Fina bilder och snygga grejer du köpt. Ser ut som ni haft det jättebra! :) Kraam

2013-03-17 @ 18:47:33
Postat av: carina nordin

Man blir så glad av att se er ordna så bra för er. Härliga bilder!

2013-03-17 @ 19:59:10
Postat av: Åsa S

Jag håller med Carina om att man blir glad då man ser att ni har det bra:)
Kramizz

2013-03-18 @ 18:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0