Nu dansar vi ut

 
 
Igår sa vi hejdå till både Voc tech 2 och Jazz Dance Intermediate. Jag kommer sakna alla otroligt duktiga och underbara människor man fått lära känna och fått se utvecklas under terminen, tiden har verkligen bara flygit iväg! Nästa vecka har vi våra sista finals och sen är det slut.. Det känns overkligt att åka härifrån snart, detta som har blivit ett hem. Men det skadar ju inte att det hunnit blivit sommar i sverige när vi kommer tillbaka och det ska bli kul att få träffa alla hemma igen :)))
Nu ska jag äta jordgubbar och sen ska jag till min enda lektion idag, hörshej!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Laila

Välkomna hem önskar Byströms!

2013-05-18 @ 20:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0