Mot sydney

I löfte till många att vara flitig med bloggandet så lägger jag ut ett idag (Söndag) för uppdatera om det jag inte kommer kunna uppdatera om medan jag befinner mig i Sydney.
Morgondagen kommer att bestå utav: Möten med programmet jag åker med, kommer handla lite om livet i Nya Zeeland och om jobb etc. På kvällen åker jag till flygplatsen för att senare äääääntligen möta upp tjejerna Lovisa och Ida i Australiens huvudstad(!!!) Där ska vi spendera nio dagar och göra allt som man kan tänkas göra, ska ta många bilder så att man kan visa upp för er när jag är tillbaka. 
 
Såg igår att det fanns minst 10 feta sushi-ställen inom bara 100 meter ner för queen-street, vet vad som står på menyn idag lixåm :) Hörs om 10 dagar, tjing!
 
I brist på annan för tillfället så valde jag att flasha en snart två gammal bild på mina kära syskon som jag tycker så ofattbart mycket om. Vad är ett blogginlägg utan en bild liksom, skittråkigt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa B

ÅÅÅ GÖTTIGT MED SUSHIN! DU KOMMER HA DET SÅ NAJS SAKNAR DIG

2014-11-30 @ 21:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0